شرط دل داپن دل گرفتنست.....وگرنه یکی بی دل میماند و اونیکی دودل.








مــــــــــــــــــن یه‍ دخی با قلــــــــــ✖✖ــــــــــــب یخی ام

باشــــــــــــــــــــــــــه من لاشـــــــــ¡¡¡!!!ــــــــــــی ولــــــــــــــ آخ آخ ــــــــــــی آرزو بــــــــــه دلتـــــــــ مــــــیزارم یه‍ بار دیگه‍ بــــــــــــــــــــــــــام باشـــــــــــــیـــــــــــ

دیدی که سخت نیست … تنها بدون من؟ 

دیدی که صبح می شود … شبها بدون من؟ 

این نبض زندگی … بی وقفه می زند …! 

فرقی نمی کند … با من … بدون من …! 

دیروز گرچه سخت … امروز هم گذشت …! 

طوری نمی شود … فردا بدون من …!  



نظرات شما عزیزان:

Nadiya
ساعت15:35---22 شهريور 1396
عالی بود
پاسخ:لطف عالی متعالی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 11 تير 1396ساعت 1:13 توسط T.T.M1380|



      قالب ساز آنلاین